کامل حمام درمانی می دیالیز به کاهش کراتینین 4.7 جایگزین
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کامل حمام درمانی می دیالیز به کاهش کراتینین 4.7 جایگزین

"I سطح 4.7 و پتاسیم از 5.2 کراتینین اند. من یک گیاه خوار هستم. من خروجی طبیعی ادرار، اگر چه بیشتر از آن در طول شب. من برای به دست آوردن 3 بار 10:00-05:00. بدون تظاهر مانند تهوع سرگیجه و غیره I حدود 30 دقیقه پیاده روی و یوگا کار برای حدود 20 دقیقه در روز است. من می خواهم برای جلوگیری از رفتن به دیالیز که تهدید فلج عشق من برای سفر و غیره I سبزیجات مصرف بعد از شستشو آنها را به حذف پتاسیم. تمام این احتیاط است کاهش کیفیت زندگی است. "به منظور کمک به این بیمار به رنج می برند کمتر و بهبود کیفیت زندگی خود، من توصیه کامل حمام درمانی برای جایگزینی دیالیز. سپس می توانید آن را رسیدن به اثر ما می خواهیم؟ خوانده شده در برای کسب اطلاعات بیشتر.

مشخص شده است که دیالیز رایج ترین روش برای کاهش سطح کراتینین بالا، با کمک به کلیه برای تخلیه مواد زائد و سموم است، می تواند کراتینین بالا در زمان کوتاه را کاهش دهد. اما پس از قطع آن، اراده سطح کراتینین بالا می رود دوباره، که دلیل است که cretinine یک نوع ضایعات ناشی از سوخت و ساز عضله است، به طوری که آن را می توانید در یک زمان نمی شود پاک است، بنابراین بیمار باید آن را برای بقیه زندگی خود را . اما کامل حمام درمانی با دیالیز متفاوت است، آن را می توانید سطح کراتینین بالا در یک راه طبیعی، توسط تخلیه کراتینین و سایر سموم از طریق پوست را کاهش، می تواند سطح آنها را بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها کاهش می دهد.

به عنوان یک روش درمان جایگزین دیالیز، کامل حمام درمانی می تواند کراتینین 4.7 در راه طبیعی تر پایین تر است. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید پیام را ترک و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com

 





:: برچسب‌ها: درمان CKD حمام درمانی کامل دیالیز کراتینین 4 , 7 ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: